недеља, 22. октобар 2017.

Vecernja sminka | kako se nasminkati za izlazak

Drage dame,

    Svaka devojka naisla je na niz problema kada odluci da izadje na neku zurku. Sta obuci, koju friziru napraviti, koje stikle odabrati i naravno kako se nasminkati?Ovaj post posveticu temi kako se nasminakati za izlazak. ;)Kao i za svaki posao i za ovaj je potrebna priprema, za pocetak sve kozmeticke preparate koji su vam potrebni  stavite ispred sebe, skoncentrisite se i pocnite.  Srecno!




    KAKO NANETI PUDER?



   Prvo ocistite lice i nanesite    neku hidratantnu  kremu kao      podlogu. Zatim uzmite tecni     puder koji odgovara boji vaseg   tena, ravnomerno ga utrljajte. Sobzirom da pripadam mladjoj generaciji ne koristim bas puno puder, ali ukoliko se desi da imam bubuljice obavezno kosistim  korektor pa onda nanesem puder.   Neizbezan preparat kada se ja  spremam jeste rumenilo ili bronza, naravno ukoliko to ne volite mozete preskociti ovaj deo. :)





KAKO NASMINKATI OCI?






 Sledeci deo na koji treba posebno obratiti paznju jesu oci.
Boju senke koju cete nanetni na svoje kapke zavisi od vase odevne kombinacije, boje ociju i boje kose. Prvo nanesite neznu boju ( boja koze) preko celog kapka, zatim svetliju boju senke po vasem izboru nanesite na deo kapka koji je blizi vrhu nosa, kako se udaljavate koriste sve tamnije nijanse te boje. Na kraju mozete zavrsiti sa crnom ili nekom skroz tamnom bojom. Vodite racuna o prelazima izmedju nijansi senke koju nanosite.
Kada zavrzite sa senkom, ukoliko volite nanesite ajlajner( sto se tice njegovog nanosenja pisacu vam u sledecem postu).
Ukoliko idete na obicnu zurku predlazem da na trepavice nanesete samo makskaru.





KAKO NASMINKATI USNE?





 I kao slag na tortu dolaze usne.
Naravno izbor boje je na vama, ali moj savet je da kad nanosite olovku vodite racuna da precizno uokvirite svoje usne, u centu rumenog dela mozete naneti malo svetliju nijansu karmina, a na krajevima tamnije, sto mozete da uradite sa olovkom koja treba uvek  da bude tamnija od karmina koji ste izabrali.





Devojke nadam se da ce vam moji saveti pomoci, zelim da zablistate i odusevite sve prisutne na zurci. Kao najbitniji svet koji treba svaka devojka zapamti jeste nabacite vas osmeh na lice i zakoracite sigunim korakom, neka se svako za vama okrece!

11 коментара:

  1. Jako dobar post! Dopada mi se kako si sve detaljno ispisala, a narocito mi se dopao zakljucak <3

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Jako mi se dopada duzina teksta,taman je sve lepo objasnjeno <3

    ОдговориИзбриши
  3. Bas si lepo sve opisala, svidja mi se tema posta i dobro je opisano, nisi preterala. Umereno i lepo. Super. Svidelo mi se. Zapratila sam te i zelim ti sreću u pisanju! ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  4. hvala puno, drago mi je da ti se svidelo ♥ ♥ ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Nice post
    I followed you :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши